xcitu Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Link: http://www.eurogamer.net/articles/2011-10-19-final-fantasy-13-2-special-edition-info Her står det følgende: "Those who order the game early from certain retailers will get the FF13-2 Pre-Order Pack. It delivers a steelbook case for the game, includes a set of art cards, a novel bridging the gap between FF13 and FF13-2 plus a download code for the "Fight In Style" DLC pack. The "Fight In Style" pack gifts gamers a new in-game monster named Omega and several alternate costumes." Vet dere hvilke selgere som inkluderer dette? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Square-Enix has yet to announce which retailers will take part, although Amazon is already listing the Limited Collector's Edition and the Crystal Edition packs. Desverre er det en liten mulighet at dette kun gjelder Storbritania, Frankrike og de større EU-landene. Men hvis de kommer til Norge så er ikke norske butikker så veldig pre-order-gira at det burde gjøre noe. Endret 1. januar 2012 av S-r-ex Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 har en et spørsmål,har akkurat bestil opp crystalis editin selv nå,og ser at nordic edition kommer med costumes og omega som boss,finnes dette som dlc i psn store,har ikke vært inne og tatt en titt da jeg ikke får bilde på ps3'n min. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 ok,faen a..da må jeg kjøpe 2 versjoner av FF13-2 da.1 for de customsa og omega. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 MEN er jo godt mulig det kommer senere som DLC. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 hmm..får tenke litt på det... Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Kan vell nevne at jeg dreit å kjøpe Crystal Edition, for mye stress, så ble positivt overrasket når jeg fant Nordic Limited edition på Elkjøp til 399,-. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Kjøpte Nordic Limited Edition fra elkjøp.no til 399kr, fikk også Crystal Edition gratis fordi de gjorde en feil med å skrive at nordic edition inneholdt alt i crystal edition. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Heldiggris! Håper de gjør samme "feil" med meg. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 har bestilt meg crystal edition selv,men ser ut som jeg må kjøpe meg limited grunnet av costumes og Omega som monster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå