NeEeO Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hei, Jeg lurer på om det er noen internett side som har sånne matte oppgaver. Ja, jeg har googlet. Men jeg leter etter en side som går for tekst oppgaver, ikke akkurat nøtter..men noe lignende, sånn at det er mulig å bli smartere. F.eks tekst oppgaver om tetthet..osv. Vis dere finner noen kan dere linke direkte til siden? Takk, Noreply18 Endret 27. desember 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei, Dersom du går på VGS/Grunnskole, ta kontakt med din matematikklærer og be om å få slike oppgaver. Du har rett til tilpasset opplæring, og tekstoppgaver kan fungere som en del av tilpassingen din. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Du kan finne mye bra på Khan Academy, men kanskje ikke helt det du leter etter..? Endret 28. desember 2011 av LFL Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Har bruker på khan academy, lol... Mente ikke helt det nei. Men takk for at du nevnte det ihvertfall . Flere som har noe på hjernen? Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Noe ala dette kanskje? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Eh, når går jeg ikke akkurat på vg da. Glemte å nevne at jeg går i 10.klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå