halaa Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hei jeg prøvde i dag å bytte en abs føler, men mutteren som holder abs-en på plass knakk på første forsøk. Har noen en go ide om hvordan jeg kan få den ut? jeg tenker selv på boremaskin, men da blir jo hele mutter-hullet ødelagt tenker jeg. Noen forslag? bilen er primera 98 forresten. takker Endret 27. desember 2011 av halaa Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Sag et lite hakk med en liten vinkelkutter og prøv om du kan skru den ut ved hjelp av skrujern. Endret 27. desember 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg hadde borret hull i midten av den knekte bolten slå inn en grisepikk. Pakk inn hele området i tørr is i en time eller to og warn forsiktig rundt bolten og skru ut. Isspray kan også brukes eller flytende nitrogen....nitrogen må du få fra dårlige venner. Lenke til kommentar
Freakwens Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Prøv med grisepikk.. Eller borre ut skruen og gjenge på nytt Lenke til kommentar
halaa Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) takker folkens. brukte 3 timer i dag sammen med en kamerat og fikk den ut, men vi ødela den nye abs-føleren da vi skulle få den på plass. ganske domt. vet dere om noen tysk nettsider som selger enten brukte eller nye bildeler? bortsett fra ebay.de deler jeg leter etter finner ikke på ebay.com eller ebay.uk takker Endret 29. desember 2011 av halaa Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Du må også pusse hullet hvor den gamle abs føleren satt for og få inni den nye føleren uten å ødelegge den. Du får jo selvfølgelig kjøpt abs føler i Norge, men det er jo såklart dyrere enn ebay. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg har kjøpt mye billig deler til nissan fra USA, både ebay.com og http://courtesyparts.com/ Lenke til kommentar
halaa Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Du må også pusse hullet hvor den gamle abs føleren satt for og få inni den nye føleren uten å ødelegge den. Du får jo selvfølgelig kjøpt abs føler i Norge, men det er jo såklart dyrere enn ebay. skulle ha pusset hullet skikkelig ja, snakk om å bli etterpåklok. abs-en i Norge koster jo rett og slett skorta,3400 for kun en abs hos topp auto. Lenke til kommentar
halaa Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har kjøpt mye billig deler til nissan fra USA, både ebay.com og http://courtesyparts.com/ Har lest om at det ikke finnes p11 utgaven i USA. i følge denne http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?f=27&t=492&sid=2832ef0804116db07642bda814d76f34 vet du forresten om delnummeret på bildeler er det samme over alt i hele verden, eller dom varierer seg? delenummeret på min er 0265006233 men finner den ikke på ebay.com fant noen på ebay.uke og ebay.de men de koster nesten like mye som de koster i norge. skal sjekke siden som du har referert til, håper at jeg får tak i en litt billigere. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du må også pusse hullet hvor den gamle abs føleren satt for og få inni den nye føleren uten å ødelegge den. Du får jo selvfølgelig kjøpt abs føler i Norge, men det er jo såklart dyrere enn ebay. skulle ha pusset hullet skikkelig ja, snakk om å bli etterpåklok. abs-en i Norge koster jo rett og slett skorta,3400 for kun en abs hos topp auto. 3400 kr for EN abs føler? Det er jo helt forferdelig. Har du sjekket med meca, mekonomen osv? Lenke til kommentar
halaa Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Du må også pusse hullet hvor den gamle abs føleren satt for og få inni den nye føleren uten å ødelegge den. Du får jo selvfølgelig kjøpt abs føler i Norge, men det er jo såklart dyrere enn ebay. skulle ha pusset hullet skikkelig ja, snakk om å bli etterpåklok. abs-en i Norge koster jo rett og slett skorta,3400 for kun en abs hos topp auto. 3400 kr for EN abs føler? Det er jo helt forferdelig. Har du sjekket med meca, mekonomen osv? har sjekka dem ja. ikke så mye billigere hos dem heller, rundt 2800 kroner. derfor leter jeg etter noen nettsider der mann får kjøpt den litt billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå