Cookiemonster25 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hei Jeg har spillt Minecraft på PCen min. Nå begynner den PCen jeg har nå og bli gammel og full for minne så jeg skal skaffe meg ny. Men problemet er at det jeg har bygget på Minecraft på den gammle PCen ikke er der, hvis jeg laster ned Minecraft på en annen PC. Jeg har Mincraft på en annen PC, jeg bruker samme bruker, men det jeg har bygget på gamle PCen ikke er der. Så hvordan skal jeg klare å overføre det jeg har bygget på gammle PCen til den nye? Endret 27. desember 2011 av Adrigo Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 C:\Users\YourUserName\AppData\Roaming\.minecraft Kan google deg fram til svaret om det jeg skrev ikke stemmer. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Trykk windows tast + R Skriv inn %appdata% Naviger til .minecraft mappa. Kopier mappene stats, screenshots og saves og legg de over på en minnepenn og overfør til den nye PCen i de samme mappene som du tok de fra. Endret 31. januar 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Fant det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå