Moux Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hallo! Jeg har i det siste opplevd merkelig oppførsel fra min bærbare Dell Precision M90. Håper på hjelp her! PC'n er vel ca 4 år gammel nå, har aldri opplevd noe problemer med den før. Dette er en skole PC som ble levert ut til meg, så den har hatt en røffopplevelse gjennom årene, frem og tilbake fra skolen hver dag. Men som sagt, aldri opplevd noe problemer. I det siste har jeg hatt problemer med den. Det som skjer er at den pluttselig begynner å "hakke" eller "lagge" om du vil. Det begynner smått kanskje ca 10-15min etter jeg starter PCn, trenger ikke ha noen krevende prosesser oppe, kan skje i Chrome, eller i spill. Men etter hvert kan blir laggen så ille at PCn kan henge seg helt. Noen ganger virker det som at den verste laggen begynner når vifta begynner å gå for fullt. Andre ganger, uten at den høres. Har sjekket PC tempraturen, og den ligger på det som er vanlig. Så trur ikke tempratur skal være noe problem. Noen ganger fungerer dataen helt fint etter en restart, andre ganger ikke. Så er det noen som har opplevd noe lignende eller har en løsning? Aner ikke om det er software som er problemet, eller om hardwaren begynner å bli gåen? Lenke til kommentar
Moux Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Bump. Ingen svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå