Xandathrii Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hei! Etter å ha spilt 100 timer Skyrim, kjøpte jeg i går Oblivion Og Morrowind på julesalget hos steam, og tenkte å fordype meg i denne serien. (Eller rettere sagt "catch up on" gamle perler"). Men jeg er også glad i god grafikk, og tenkte jeg skulle kjøre mods fra starten av med Oblivion (velger å spille TES-serien fra SKyrim og bakover). Jeg vet det er mange mods der ute, så jeg tenkte å høre om det var noen anbefalinger fra dere? EDIT: Nevermind, Fant denne tråden med et lite søk, og litt scrolling https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=570824&st=0 Men kom gjerne med anbefalinger for det Mange mods siden den tid! Endret 27. desember 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Bumper denne litt.. Hva er egentlig de BESTE grafikk moddene til Oblivion? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) dette er vel den beste for textures: Qarls Texture Pack III sjekk denne også: The Oblivion Texture Overhaul The Oblivion Texture Overhaul (TOTO) is not a mod itself, but rather a guide to a lot of great mods that improve the appearance of The Elder Scrolls IV: Oblivion. TOTO is an ongoing community project to create a resource guide that includes comparison screenshots, installation instructions, download mirror listings, etc. den har ikke blitt oppdatert på over 2 år, så kan være greit å sjekke om det er nye versjoner av noen av moddene. Endret 5. januar 2012 av krist2 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Takker Krist2 Akuratt det jeg så etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå