thurlin Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har stort sett alltid kjøpt komponenter og bygget selv, men jeg holder meg ikke like oppdatert lenger og ender av erfaring opp med noe som bråker alt for mye... Jeg lurte derfor på er det noen bra ferdigbygde gamer pc på markedet som er et reelt alternativ til å bygge selv uten at det blir astronomiskt dyrt...? Ja jeg vil ha i pose og sekk... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) se på f.eks http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10500937;c:100582;fl:0 er jo ikke helt ille heller, men riktignok er jeg enig at informasjonen for teknikerene er for dårlig, du vet knapt hva du får. Intel i5 2.8GHz Quad Core, 850MHz GPU, 6MB Cache kunne godt være Intel® Core i5-760. Så hvorfor heller ikke høre med komplett/multicom om de kan bygge en pc til deg etter dine behov? Angående støy er nok vannkjøling muligens noe? Det som selges som regel er enten dyrt eller så er kjøleløsning budsjettert ned til minimum. Endret 27. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Netshop har relativt rimelige deler og tar 500,- for å bygge PCen for deg (dog med standard komponent garanti) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Å bygge selv er jo halve moroa da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå