Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste ADSL tilbud?

Anbefalte innlegg

Hei, endelig har de bygd ut ADSL her i "bygde", og endelig ser det ut som om jeg skal få det. Men hvem er det som egentlig har det beste tilbudet? Bluecom? Telenor? Tenkt på 720/128 Kbps hastigheten. Har Isdn fra før av her, så montreing burde vel ikke bli noe problem. (bestiller uten montør..)

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, endelig har de bygd ut ADSL her i "bygde", og endelig ser det ut som om jeg skal få det. Men hvem er det som egentlig har det beste tilbudet? Bluecom? Telenor? Tenkt på 720/128 Kbps hastigheten. Har Isdn fra før av her, så montreing burde vel ikke bli noe problem. (bestiller uten montør..)

Takk for alle svar

Vel, Bluecom er hvertfall uten noen bruksbegrensning på sine abonnementer, billigst er det vel Tele2 som er.

Lenke til kommentar

okey, da blir det vel BlueCom. De andre leverandørene sier at jeg ikke kan få ADSL her hvor jeg bor... funny, ettersom flere her i strøket har nylig fått seg ADSL fra bluecom.. Hm, bare bluecom som har fått med seg at det er utbygd ?jaja..

Takk for svarene

Lenke til kommentar
okey, da blir det vel BlueCom. De andre leverandørene sier at jeg ikke kan få ADSL her hvor jeg bor... funny, ettersom flere her i strøket har nylig fått seg ADSL fra bluecom.. Hm, bare bluecom som har fått med seg at det er utbygd ?jaja..

Takk for svarene

Kan du få Bluecom kan du da få Telenor, Tele2 og alle de andre (utenom NGT).

Disse tjenestene på nettet som sjekker er ikke til å stole på.

Lenke til kommentar

hei.

hvis du er ute etter en enda bedre linje er nok firstmile med sin 1024/640-linje til 490 kr/mnd best. hvis du bare skal ha adsl for å være logga på hele tiden, bør du velge tele2/ngt.. det er mer eller mindre det samme hvis du ikke har tenkt å laste opp noe spesielt..

--alexio

Lenke til kommentar
Sjekk ut Direct Connect, og se om de kan ha noe av interesse.

Dårlig vilkår å binde seg 24 måneder for å få 2 gratis :lol: ikke spes billig heller, hvorfor bør han se på det?

Hvorfor han bør se på det...?? Har du ikke hørt om å orientere seg i markedet ? Det kan jo være greit å se hva som finnes av leverandører, produkter og priser, for å ha en noenlunde oversikt over hva ting koster før man evt. kjøper det. Jeg er sikker på at du ikke ville kjøpt en ny TV på Lefdal uten å sjekke hva f.eks. Elkjøp tok for den samme.

En annen ting er at de faktisk ikke spesielt dyre ! Du kan jo bare ta en tur innom IT-avisens oversikt, så ser du det. I tillegg får du en fast IP-adresse, for den som er interessert i å ha det (og det er ikke rent få)....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...