Macklemore Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Grillet i skogen med familien for noen dager siden og det stinka bål av alle tingene mine -.- Jeg lufta dunjakka og buksa ute en natt og det hjalp Da jeg skulle drikke av vannflaska mi idag merket jeg at den stinket båldritt. Det smaker ikke noe av vannet men lukten er ubehagelig. Hva kan jeg gjør for å fjerne lukta? har prøvd å ta den i varmt vann uten at det funka.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Eh, skaffe ny vannflaske? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Det er en helt ny Camelbak vannflaske jeg fikk til jul så er ikke aktuelt Lenke til kommentar
torturi Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Man skulle nesten tru at det sku forsvinne når man vasket det med zalo? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Prøv zalo! vis det ikke funker bruk grønnsåpe så bruker du vanlig såpe etterpå? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det er en helt ny Camelbak vannflaske jeg fikk til jul så er ikke aktuelt De kan vaskes i maskin. Vasker stadigvekk min i maskinen. Når det gjelder boblejakke er nok den eneste måten å levere den inn på renseri. Det koster ikke så hysterisk mye heller. Tror jeg betalte 100 kr en gang jeg måtte levere inn min boblejakke. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Går det an å putte den i oppvaskmaskinen? Edit: Heisenberg var før meg. Endret 27. desember 2011 av Metaldude Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Det er en helt ny Camelbak vannflaske jeg fikk til jul så er ikke aktuelt De kan vaskes i maskin. Vasker stadigvekk min i maskinen. Når det gjelder boblejakke er nok den eneste måten å levere den inn på renseri. Det koster ikke så hysterisk mye heller. Tror jeg betalte 100 kr en gang jeg måtte levere inn min boblejakke. Dunjakka har hengt ute i 3 dager nå og den lukter helt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå