Bovers Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hei folkens! Det har seg slik at når jeg opprettet min bruker på Xbox Live i år 2007, så lagde jeg en tulle e-mail for å registerte meg. Husker ikke helt grunnen til dette, men det er ikke relevant. Denne e-mailen har aldri vært i aktivt bruk etter registeringen i og med jeg bare laget den for og komme meg på live fortest overhode mulig. Noen mnder etterpå husker jeg at jeg fikk hendene mine på ett EA-spill, som da krevde at jeg måtte lage en EA-account med samme e-post adresse som mitt gamertag. Jeg husket at jeg fikk aldri til dette, og lot det gå.Jeg har prøvd og få tilsendt passordet tilbake som f.eks med alternativ e-mail, men jeg tror jeg bare skrev en tilfeldig utenlandsk tulle adresse der. Har også prøvd å svare på det "hemmlige spørsmålet", men igjen har mitt gammle-jeg tullet det til der også. Jeg lurte på er det noe annet jeg kan gjøre for og få tilbake passordet mitt? Jeg husker e-mail adressen jeg registerte den på hvis det er noe til hjelp(?).Utenom at jeg ikke får spille noen EA-online spill så har ikke dette gjort meg noe særlig, men jeg er mer bekymret over når neste xbox-konsoll kommer ut, med tanke på jeg har lyst til og recovre GTen over til neste konsoll. Jeg er avhengig av at hardisken min "overlever" for å spille på brukeren fordi jeg har ikke andre påloggings muligheter.Jeg vet dette spørsmålet er veldig vanskelig å svare på i og med det er så og si null informasjon om neste xbox, men tror dere at det er mulig å bruke Xbox 360 hardisken på neste konsoll? Tanken på at jeg har en hardisk som har vel plass til mellom 12-20 GB er også trist, kan ikke lagre flere spill på hardisken, og neste genrasjonsspill antar jeg tar enda større plass i forhold til spillene gjør den dag i dag.Hadde vært utrolig sjipt egentlig og måtte opprette enn heilt ny GT når denne tid kommer.m Endret 13. april 2015 av Bovers Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nei da tror eg du er screwed. Hvis du ikke har pw til den tulle adressen du opprinnelig registrerte. Jeg ville forsøkt å kontaktet Xbox support, men jeg har bane anelser om at de ikke gir ut det greine der. Spørs om du tastet inn noe fornuftig data i prosessen. Du finner det på Xbox.com/support tror jeg. Lykke til ihf Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Gamle-meg'er som ødelegger alt er veeeldig morsomt. Har du prøvd å forklare problemet til kundeservice? Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Beklager tregt tilbake svar, har rett og slett glemt av posten. Nei, jeg har ikke kontaktet kundeservice / xbox support, men tviler på de kan gjøre så mye hvis denne tulle-mailen har blitt historie. Vel, jeg skal iallfall gi det et forsøk! Flere tips, mottas gjerne inntil neste post Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Vel, dårlige nyheter. I går var den mørke dagen. Jeg skulle endelig logge meg på Xbox live igjen etter 2 mnd, men så kom den nye oppdateringen. Jeg trykket ja, og nå vil den ha passordet igjen for å logge seg på live. Jeg må nok si hade til denne gamertagen, alle achievementsene, leaderboarden og alt. Jeg må lage en ny! Det er en mørk, mørk dag Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 For å bumpe litt i tråden igjen: Fikk en ide Hvis jeg ringer inn kundeservice og oppgir kredittkort informasjon som brukeren er registert på ( Min egen mors kredittkort) tror dere det er en mulighet for de kan hjelpe meg da med å få min bruker tilbake? Bare en tanke, og håpets lys for helgen før jeg faktisk prøver å ringe inn på nåkommende mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå