Gå til innhold

Glemt passord på GT

Bovers

Anbefalte innlegg

Hei folkens! smile.gif

Det har seg slik at når jeg opprettet min bruker på Xbox Live i år 2007, så lagde jeg en tulle e-mail for å registerte meg. Husker ikke helt grunnen til dette, men det er ikke relevant. Denne e-mailen har aldri vært i aktivt bruk etter registeringen i og med jeg bare laget den for og komme meg på live fortest overhode mulig. Noen mnder etterpå husker jeg at jeg fikk hendene mine på ett EA-spill, som da krevde at jeg måtte lage en EA-account med samme e-post adresse som mitt gamertag. Jeg husket at jeg fikk aldri til dette, og lot det gå.
Jeg har prøvd og få tilsendt passordet tilbake som f.eks med alternativ e-mail, men jeg tror jeg bare skrev en tilfeldig utenlandsk tulle adresse der. Har også prøvd å svare på det "hemmlige spørsmålet", men igjen har mitt gammle-jeg tullet det til der også. nupe2.gif

Jeg lurte på er det noe annet jeg kan gjøre for og få tilbake passordet mitt? Jeg husker e-mail adressen jeg registerte den på hvis det er noe til hjelp(?).
Utenom at jeg ikke får spille noen EA-online spill så har ikke dette gjort meg noe særlig, men jeg er mer bekymret over når neste xbox-konsoll kommer ut, med tanke på jeg har lyst til og recovre GTen over til neste konsoll. Jeg er avhengig av at hardisken min "overlever" for å spille på brukeren fordi jeg har ikke andre påloggings muligheter.

Jeg vet dette spørsmålet er veldig vanskelig å svare på i og med det er så og si null informasjon om neste xbox, men tror dere at det er mulig å bruke Xbox 360 hardisken på neste konsoll? Tanken på at jeg har en hardisk som har vel plass til mellom 12-20 GB er også trist, kan ikke lagre flere spill på hardisken, og neste genrasjonsspill antar jeg tar enda større plass i forhold til spillene gjør den dag i dag.
Hadde vært utrolig sjipt egentlig og måtte opprette enn heilt ny GT når denne tid kommer.

m

Endret av Bovers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei da tror eg du er screwed. Hvis du ikke har pw til den tulle adressen du opprinnelig registrerte. Jeg ville forsøkt å kontaktet Xbox support, men jeg har bane anelser om at de ikke gir ut det greine der. Spørs om du tastet inn noe fornuftig data i prosessen. Du finner det på Xbox.com/support tror jeg. Lykke til ihf

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Beklager tregt tilbake svar, har rett og slett glemt av posten.

Nei, jeg har ikke kontaktet kundeservice / xbox support, men tviler på de kan gjøre så mye hvis denne tulle-mailen har blitt historie.

Vel, jeg skal iallfall gi det et forsøk!

Flere tips, mottas gjerne inntil neste post ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Vel, dårlige nyheter. I går var den mørke dagen. Jeg skulle endelig logge meg på Xbox live igjen etter 2 mnd, men så kom den nye oppdateringen. Jeg trykket ja, og nå vil den ha passordet igjen for å logge seg på live. Jeg må nok si hade til denne gamertagen, alle achievementsene, leaderboarden og alt.

Jeg må lage en ny! Det er en mørk, mørk dag :confused:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For å bumpe litt i tråden igjen: Fikk en ide

Hvis jeg ringer inn kundeservice og oppgir kredittkort informasjon som brukeren er registert på ( Min egen mors kredittkort) tror dere det er en mulighet for de kan hjelpe meg da med å få min bruker tilbake? Bare en tanke, og håpets lys for helgen før jeg faktisk prøver å ringe inn på nåkommende mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...