Gå til innhold

Sjekk tlf regninga fra Chess...

JRF

Anbefalte innlegg

Fikk regning fra Chess igår. Er Chess King kunde og regnet litt på de forskjellige postene og fant ut at jeg kun betalte 0,87 øre til Telenor Mobils kunder mens til fastnett og NetCom betalte jeg 0,89. Kikk litt på regningene deres dere også... Er ikke store summene det er snakk om men rett skal vel være rett ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det synes jeg er en merkelig holdning å ha... Når et teleselskap faktisk går ut og sier at de har en pris så skal og bør det være den prisen de oppgir og ikkenoe annet! Selvom det "bare" er to øre som du sier... Mulig du ikke gidder å henge deg opp i to øre, det gjør heller ikke jeg.. Det er prinsippet...

Lenke til kommentar

Greit nok, men jeg ble skribent for en uke siden, og har mest peiling på akkurat mobiler og tilbehør, mer en abonnement og operatører.

Men sant nok, jeg skal prøve å tenke litt proffere. Du har jo egentlig helt rett, hvis chess oppgir at det skal være samme pris, ja da bør det være samme pris. Beklager.

(Forandret på signaturen også, slik at det ikke ser ut som jeg representerer amobil i absolutt alt jeg skriver :wink: )

Mulig chess legger på et 2 øres gebyr når du ringer fastnett og Netcom. Jeg skal sjekke det ut som en ynnskyldning til deg:)

Lenke til kommentar

tatt fra connect si prisliste:

Samtalepris pr minutt 1,65

det finner eg den veien at det skal ver lik pris uansett kven eg ringer til.

Eg ringer bare til telenor (utrulig nok), så eg kan desverre ikkje skjekke korleis det er på mi regning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...