TigerBlack Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Trenger litt mer insight her jeg. Har en 2003 modell Nissan Primera P12 2.0/140hk,(automat/sedan) som skal selges. Problemet er at denne ikke har motor. Så det jeg lurer på da er hvor høyt skal jeg sette prisen. Jeg vil naturligvis ha mest mulig for bilen. Den er endel påkostet. De fleste slitedeler er byttet nylig og den har 8 dekk som har gått kun 1 sesong. Følgende stikkord kan nevnes: *212 000 km gått Bilen har: *8 dekk (sommer/vinter) med en sesong på seg (nokian haakapiilka,piggfri) *Motorvarmer instalert (DEFA) *Nye bremser og skiver. /forran, bak, byttet for ca 1500 km siden *Splitter ny startmotor (Ubrukt) *Ryggekamera *klima anlegg (må etterfylles) Bilen i seg selv er i veldig god stand, men etter motorhavari valgte vi å kjøpe ny bil. Får den en ny motor vil den gå mange mange kilometer, men jeg har ikke "bilmekaniker genet", og vi kjøpte ny bil mye pga min kone som ikke følte seg trygg på primera'en lengre mht politlighet. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Trorikke du får noe særlig over vrakpant for dennne bilen. Hvis du har plass, demoontere og selg som delebil. Det er en i forumet som trenger instrumentet til en P10.....det kan bli din første tusen. Endret 28. desember 2011 av Indian Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Du kan jo alltids prøve å legge den ut for 10K eller noe sånt, men jeg er redd taleren over meg har helt rett... Du er etter mitt syn veldig avhengig av flaks for at noen enten skal ha et ønske om å bygge den opp, eller ha behov for dyre deler som automatkassen og andre ting som gjør det verdt bryet med en bil som må fraktes. Hadde det vært noe litt mer "entusiast-preget" ville jeg nok hatt mer tro på det, men halvtraust automatgiret familie- japse-bil med over 200K på telleren tror jeg tross alt er en ganske smal nisje. Men det er jo bare å prøve, det holder at en enkelt person ser potensialet i den, selv om den for majoriteten av befolkningen slik den står nå har en verdi på ca Kr 2000,- (vrakpant fom 2012) minus frakt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Prøv å legg den ut her feks: http://www.nccn.no/forum/ Det som er litt dumt med såpass nye biler er at det er såpass mye elektronikk at mange hobbymekanikere ikke vil ta på seg slike jobber. Men finner du en som sitter på en motor alt så er det ikke umulig å få solgt den Lenke til kommentar
Indian Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Elektronikken skremte meg før men i dag fikser jeg bilen med ødelagts sensorer....faktisk lettere enn de gode gammeldags biler..... En scanner og litt tid å lese om de forskjellige feilmeldinger er nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå