Sealine Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei! Jeg har i det siste tenkt på og kjøpe meg ny skjerm. så har jeg tittet litt rundt, og ser at disse EIZO Skjermene er veldig mye dyrere en alle de andre? er de utrolig bra eller noe? nå har jeg en 17" EIZO Skjerm faktisk, som jeg fikk med en Fujitsu Siemens PC jeg kjøpte for noen år tilbake...er veldig fornøyd Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Eizo regnes som Rolls Roys innen skjermer. Det beste koster vettu. Om Eizo er verdt prisforsjellen kan heller diskuteres. Har vært ypperlig fornøyd med min Eizo F77 21tommer skjerm iallfall. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Eizo skjermer er tunge, har god kvalitet, og klarer høy oppløsning på høy hz. Men det er mange skjermer som selges for halve prisen som ikke er så mye dårligere. I skarphet synes iallefall jeg at Samsung sine skjermer er bedre. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 kjøper du lcd så sjekk latency, eizo er mer kontorskjermer siden de er så gode men ikke alle oppdateres så fort at det gjør noe, o mindre jo bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå