SoftChIP Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei! Hjemme hos meg har vi 4pcer, en blekkskriver og en mulitifunksjonsskriver...... På rommet mitt: Maskin1: Windows XP Home + nettverkskort (denne maskinen) Koblet til en switch ( SMC EZ Switch 5 porter ) Maskinen er også koblet sammen til en blekksriver(USB) Maskin2: Windows 98 + nettverkskort (utdatert maskin) Koblet til samme switch som maskin1.... Det er på rommet mitt!!!! Nede i et annet rom er det: bærber maskin med Windows ME og nettverkskort den er koblet til den multifunksjonsprinteren( Epson ) stasjonær pc med Windows 2000pro + nettverkskort JEG HAR 2 ISDN linjer.... Boksen er i rommet nede... det er 2 uttak... den ene går igjennom veggen og opp til XP pcen på rommet mitt..... Den andre går til den stasjonære nede(2000) Det jeg vil er å koble alt dette til et nettverk..... Strekke kabel mellom rommene er UTELOKKET!!! Åssen kan jeg koble disse maskinene sammen??? Svaret må helst innholde linker til produktene i forslaget... WLAN går greit, men hva skalgs komponenter..... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 d r absolutt ikke nødvendig å poste 2 ganger Lenke til kommentar
SoftChIP Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 SORRY! Kom utfor å trykke 2 ganger..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå