SLi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hva ble det til da? Det ble "ja takk begge deler" s De burde isåfall være glade! Vis jeg har lest riktig nå så har de: Wii Hver sin Bærbar OG snart ps3/Xbox? Du er en god far Endret 3. januar 2012 av Awezome Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Hva ble det til da? Det ble "ja takk begge deler" s De burde isåfall være glade! Vis jeg har lest riktig nå så har de: Wii Hver sin Bærbar OG snart ps3/Xbox? Du er en god far Jeg prøver (og det innebærer en del mer enn å kjøpe spillekonsoller og spill) Wiien har de vistnok bestemt at skal plasseres på hytten. Vet ikke om jeg er så glad for det. Der har vi tross alt bare en skjerm. Til nå har vi kjøpt en Xbox. PS3-en kommer etterhvert. Takk til alle for mer og mindre oppklarende innspill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva ble det til da? Det ble "ja takk begge deler" s Bra, da får du nok av kvalitets spill å velge blant for å si det slik! Og om du ikke viste det så er det mye rimelige spill å kjøpe via Zavvi.com og Play.com. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Og om du ikke viste det så er det mye rimelige spill å kjøpe via Zavvi.com og Play.com. Play.com har jeg kjøpt en del musikk på og var derfor klar over den. Zavvi.com er ny for meg. Bruker også Amazon.co.uk og .com en del. Det er ikke uvanlig at de er billgst på musikk og i tillegg trekker .co.uk fra VAT før de legger til frakt, mens play.com "bruker VAT til å betale frakten". Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Reklame for Clan Fint om du kunne tatt reklamen din et annet sted. Endret 5. januar 2012 av Awezome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå