havkat Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei Jeg får ikke til å starte xbox kontrolleren min, prøvde å skifte batteri, men det hjalp ikke. Hva skal jeg gjøre?? Sølte litt vin på den i går, kan det være derfor? I så fall, hvordan kan jeg få fikset den? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det kan nok være pga vin ja. Jeg hadde selv samme problem med et oppladbart batteri, men da var det batteriet som var defekt. Hadde et par andre batteri av samme type og de fungerte fint. Om du ønsker det så kan du jo bare skru opp kontrollen og se hvordan den ser ut inni evnt bare kjøpe en ny. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Okei, takk, ja kan prøve å skru opp og se, elrs er det vell bare å kjøpe ny da.. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Må jeg ha et spesial skru jern for å få opp den ? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Må jeg ha et spesial skru jern for å få opp den ? Ta en titt her: http://www.ifixit.com/Device/Xbox_360_Wireless_Controller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå