brolle Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Har fått Apple TV og Ipad 2 til jul og har testet og fått musikk og bilder til å fungere slik de skal. Tenkte å høre om det lar seg gjøre å importere dvd-filmer i Itunes slik at man kan se de uavhengig om man har plata i nærheten slik som med musikken ? Jeg har en pc med Itunes og 2 eksterndisker på der alt av musikk og bilder er lagret og der itunes peker på biblioteket der bilder/musikk er lagret og det funker supert. Kan spilles på både tv, ipad, ipod touch o.l Kanskje er ikke dvd i rett formatet ? Måtte jo konvertere alle mine flacfiler til alac for å få de til å funke i Itunes. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det er et program til Mac som heter DVD Ripper og koster ca. 200 tror jeg som du kan bruke til dette formålet. http://www.aimersoft.com/dvd-ripper.html Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Bruk Handbreake, veldig kjekk (gratis) app som gjør det for deg. Kan velge i mange mulige formater. Inkludert apple TV (vist jeg ikke husker feil) og iPad, iPhone/iPod. helt gratis og brukt mange ganger av meg til å rippe DVD`er fra plate til maskin Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå