magma_81 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hvis jeg åpner en ny mappe i Windows Xp, kommer ikonene så tregt fram. Filnavnet er OK, men ved siden står et "standardikon", som i løpet av noen øyeblikk skifter til det ikonet filen egentlig skal ha. Det er egentlig ganske irriterende fordi jeg får følelsen av at PC'en går tregt. Dette skal vel strengt tatt i skje med en Xp1600+?? Magnus Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Når defragga du sist harddisken din? Og hvilken HD har du? ATA 100 - 7200rpm eller ATA33 5400? (Eller kanskje SCSI?) Er jo dessverre mer en CPU som bestemmer hastigheten på en PC :smile: Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Er smertelig klar over det siste du sier, men likevel. Disken er en ATA 133 7200 RPM Maxtor. Alle de andre komponentene på PC'en skal kunne klare jobben. Defrag ble gjort i forrige uke, har ikke skjedd mye siden den tid. Magnus Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Sorry, da kan ikke jeg hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå