Gå til innhold

PL: Arsenal - Wolverhampton


laurell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh fantastisk kamp. Det røde kortet til Milijas var vel i overkant strengt, så at dere blir "snytt" for straffe har jeg ikke noe dårlig samvittighet for. Bra kjempet av spesielt Hennessey, Berra og Johnson. Ikke mye spill med ball i beina å snakke om for wolves, men 10v11 og hardt presset uansett. Hadde ikke forventet i nærheten av dette :D

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest i dag er at vi klarte å slippe inn et mål mot dette møkkalaget. Vi dominerte hele kampen, og bortsett fra Hennessey var Wolves søppel. Flaks for oss at Liverpool og Chelsea også tapte poeng denne runden.

 

Ingenting å si på byttene, forresten. Arshavin så bedre ut enn på lenge. Vi kunne byttet inn Chambo, men jeg tror ikke han hadde vært riktig person til å skaffe oss tre poeng i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svak, svak kamp over hele linja, men mest i den siste tredjedelen. At en motspiller er banens beste på Emirates sier sitt.

 

Szczęsny - 5 Burde nok tatt målet. Hoppe for tidlig i situasjonen. Må jobbe med utspillene sine. Ellers har han ikke noe å gjøre.

Djourou - 5 Nok en gang svak på høyreback. Bidrar lite fremover og er ikke stabil bakover

Mertesacker - 6 OK. Gjør vel ingen store feil. Burde scoret

Kos - 6 OK.

Vermaelen - 5 Svak defensivt, bidrar ikke fremover. Vi trenger en back.

Song - 5 Svakere enn på lenge. Blir byttet ut med gult kort

Arteta - 6 Svake frispark og cornere. Ellers ok

Rosicky - 5.5 Grei. fantastisk innlegg til Mertesacker i andre omgang. Ellers lite

Jøden - 6 Løper og løper. Synd han ble byttet ut. Håper han får spille mer. Er farligere fremover enn Walcott.

RvP - 4.5 Svak i dag. Tydelig at han er preget av Shearerspøkelset. Gledet meg til nyttår slik at han ikke trenger å tenke mer på det. Bør ikke starte mot QPR. Gi Park sjansen.

Gervinho - 7 Er vel vår beste i dag. Alltid farlig og scorer mål alene mot keeper endelig. Gjør fremdeles en del merkelig valg.

 

Innbyttere:

Chamakh - 1 ut av klubben, takk

Ramsey - 5 Bidrar ikke særlig mye offensivt.

Arshavin - 5.5 Hadde et fantastisk skudd rett utenfor krysset. Synes han var frisk i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke Djourou fortjener fem på børsen, Benbjo. Han slapp forbi omtrent alt han fikk på seg, og hver gang han fikk ballen endte det med at han løp i en motstander. Horribel kamp.

 

Idioti å bytte ut Bønna, var kanskje vår beste spiller til han gikk av idag.

Joda, men han ble mer og mer usynlig utover i kampen. Kan godta at han ble byttet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...