Nilsen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Julekalender 2011 – vinnere uke 4 er klar. Konkurranse: Sjekk om du vant i julekalenderen Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Nei tuller du! Daniel Johansson??? Ikke Johansen? Haha, så close har jeg enda ikke vært.. =) Gratulerer så mye til vinnerne hvertfall =) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Nei tuller du! Daniel Johansson??? Ikke Johansen? Haha, så close har jeg enda ikke vært.. =) Gratulerer så mye til vinnerne hvertfall =) Jeg kopierer bare det som er oppgitt i konkurransesystemet vårt, og der stod det Johansson :-) Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Nok en HW-premie-løs jul på meg, jaja, gratulerer til vinnerene =) Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hele greia er så random, kjenner en som har vunnet tre ganger på hardware.no i år, mens jeg bl.a ikke har vunnet noe noen gang her Gratulerer til vinnerne, en dag dukker jeg opp på lista også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå