Frugy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hei Litt usikker på om dette er rette plassen, men men... Fikk en ny Asus VG23H 120Hz skjerm til Jul, som fungerte veldig fint. Helt til i går, da kom det fram en stygg rød piksel som irriterer noe helt inmari mye! Siden det bare er 1 (selv om den er grusom) går jo ikke dette på garanti. Derfor tenkte jeg å bruke angreretten (to uker siden den er kjøpt fra nettbutikk). Så til min problemstilling: Da jeg satt opp skjermen, testet jeg den med en gang. Alt var helt fint (sjekket nøye etter piksler som var ødelagt) og alt var helt fint. Jeg tok av all den plasten som var rundt skjermen og skjermfoten og nøt den nye fine skjermen min. Så kom den forbaska pikselen fram. Kan jeg benytte angreretten og få den godkjent selv om plastikken på skjermen er borte ? Alt annet tilbehør som kabler, CD-er, 3dvision tingene, beskyttelse papp/papir etc har jeg. Men kan ikke akkurat sette den plasten tilbake på skjermen. Endret 27. desember 2011 av Frugy Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 vel i følge det jeg kan lese så kan du fortsatt benytte deg av angreretten kilde: http://forbrukerportalen.no/temaer/angrerett/viewNG?section=hvordan_garingr_jeg_frem_for_aring_angre_forseglede_varer Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du kan jo også høre med nettbutikken om mulighet for å få en ny skjerm om du sender denne tilbake. Bare si at du vil enten ha ny skjerm pga en ødelagt piksel, eller så benytter du angreretten. Sjangsen er jo stor for at neste som kjøper den også leverer den tilbake, så greit at butikken får vite med en gang at det er pikselfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå