Thore Raaen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Lauvnesvann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Dramatisk og et nydelig stemningsbilde! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Trodde først du hadde lånt bildet til Morten, men dere var vel på tur sammen. Flotte og intense farger, syntes bildet er noe midtstilt, men jeg ser jo at det er noe lys som man gjerne vil ha med, men allikevel et kutt midt i det lyseste partiet på himmelen, og du får en større dybde i bildet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Joda en fin tur hadde vi, men jeg kan ikke huske at fargene var så intense. ( Når det er sagt så vet du jeg har en tendens til å glemme) Hehe..Ville lysnet litt i de mørkeste partiene. Spenstig HDR Thore. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 sterke kontraster her! liker det, men synest himmelen virker noe overbehandlet... kansje litt for unaturlig det hele... ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg