gwh Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Avogtil er det faktisk helt greit med mobilkamera når man er ute å går en liten tur. Blir litt kropping i bånn her, så regner jeg at det med den største sola skal inn i et album. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Veldig flott. Det så nesten litt utopisk ut Hvilken mobil er det tatt med? Kvaliteten så i og for seg meget grei ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Som du sier; helt greit. Og at bildet med den største solen er best. Hvilket kamera/mobil har du brukt? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Tatt med en samsung sgII langs maritime i Oslo en formiddag. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg likte bildet med den minste sola bedre. I det med den store sola synes jeg mye av dybden i bildet forsvinner, det med den lille sola gir meg en slags drømmende tanke om hva som gjemmer seg lengre ut på piren i midten og lengst ute blandt båtene til høyre. I bildet med den store sola forsvinner mye av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå