Insomniatic Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er på jakt etter brus med pæresmak, men eneste jeg kan komme på er forskjellige typer cider, noe jeg ikke har lyst på. Er det noen som vet om det er noen brus med pæresmak i Oslo som ikke smaker alt for kunstig? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Min lenke Roma brus har denne, knallgod! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Smakte også en god pærebrus på 7/11 engang her i trondheim. Var en spesiell brus fra USA. De har den sikkert i Oslo også. Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Før i tiden fantes det pære mossel, vet ikke om det er å få lengre Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Kanskje ikke heeelt det du er på jakt etter, men rema 1000 selger julebrus med pæresmak på glassflasker som er helt fortreffelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå