Emil C. Fredhammer Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Lyngsalpene i høstfarger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Fine farger av flott natur, men ville klonet bort ledningen som deler bildet i to og så ett kraftig kutt av himmelen. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ville nok kappet ledningen før jeg tok bildet. Nei, forresten, det var et litt for drastisk forslag. Kloning nok et bedre forslag. Ellers grei høststemning fra Lyngen. Men forhåpentligvis blir det både vinter, vår og sommer før neste høst. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Nydelig dette men er det en ledning som går rett over der ? Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Enig, Jeg kunne godt klonet bort ledningen som går tvers over bildet. Hadde det litt travelt når jeg la ut bildet, så jeg glemte det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg