trespiser Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ja, katten min sover med øynene oppe og hver gang jeg ser det så skvetter jeg fordi den ser død ut. Men det er visst noe den alltid har gjort. Har en Maine Coon Flere som har katt som sover med åpne øyne? Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hmm, aldri i verden hørt om noe slikt. Sikker på at katten din ikke har lest boka "Hvordna sove med øynene åpne"? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 jeg spurte katten min nå og det hadde han ikke. Jeg tror ikke en gang at katten min kan å lese :c 1 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Here we go again.. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) feil post Endret 28. desember 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Here we go again.. noen må jo fortsette... Du klarte ikke det! Ingen andre som har sett lignende eller har katt som sover med åpne øyne? Endret 28. desember 2011 av trespiser Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har sett lillebroren min gjøre det. Jeg gjør det selv av og til. Det er visst noen som gjør det, men jeg aner ikke hvorfor. Da kan vel katter også gjøre det Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har sett lillebroren min gjøre det. Jeg gjør det selv av og til. Det er visst noen som gjør det, men jeg aner ikke hvorfor. Da kan vel katter også gjøre det Har selv sett det på mennesker og har fått vite at jeg har gjort det selv. I prinsippet så kan jo katter også det men de har jo en svært forskjellig anatomi enn menneskekroppen selv om de også er pattedyr. Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hunden min gjør dette. Utrolig morsomt å se på når han drømmere og øynene går som propeller Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg ville vært litt bekymret for om øynene kan tørke litt ut når han sover med øynene åpne. Kanskje ta en kjapp telefon til dyrlegen bare for å høre? Når en katt skal opereres, så får den jo en salve dryppet i øyet nettopp for å motvirke uttørking, siden de under narkose sover med øynene åpne. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg ville vært litt bekymret for om øynene kan tørke litt ut når han sover med øynene åpne. Kanskje ta en kjapp telefon til dyrlegen bare for å høre? Når en katt skal opereres, så får den jo en salve dryppet i øyet nettopp for å motvirke uttørking, siden de under narkose sover med øynene åpne. Vel, katten min er over 4 år og det har jeg aldri tenkt på før. Han sover ikke med de åpne hele tiden da. Heller ikke helt oppe. Det er Maine Coon jeg har så det er ingen vanlig katt. Den har en litt annen anatomi enn det en vanlig huskatt har. Han har gjort det hele livet men jeg skal følge med på endringer i mønsteret så jeg skal være obs på dette. Takk skal du ha! Men selvfølgelig enda mer å bekymre seg og over og det er ikke noe jeg liker. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Takk skal du ha! Men selvfølgelig enda mer å bekymre seg og over og det er ikke noe jeg liker. Det er bare å plukke opp telefonen og ta en kjapp telefon her og nå, det. Antagelig er det ikke grunn til bekymring, og da får du svar på det med en gang. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei! Selv har jeg en katt som tidvis sover med øynene åpne. I følge min dyrlege er dette ikke farlig. Refleksene som beskytter øynene om de skulle få fremmedlegemer på seg eller tørke for mye ut er fremdeles operative når katten sover. Derimot når katten er i narkose fungerer ikke refleksene og derfor får den da en gel for å beskytte øynene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå