Storgen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er det noen som klarer å konsistent skyte ballen akkurat hvor de vil på "Rock Fantasy"? Dvs. f.eks. treffe "Stage Tunnel" konsistent flere/mange ganger på rad, uten at dette kun er flaks? Det virker på meg som om det er til dels enkelt og greit tilfeldig om dette går eller ikke. Jeg har nemlig merket at ballen bokstavelig talt har ikke-newtoniansk fysikk til tider; den blir svakt påvirket av usynlige krefter i enkelte tilfeller. Dette virker som noe utviklerene har lagt inn for å hindre at ballen for ofte går tapt (f.eks. for å hindre at for mange baller faller ned på sidene av brettet), uten å gå inn på detaljer så må dette være noe de som har spilt dette spillet mye også har lagt merke til? Uansett så får jeg ikke til å konsistent treffe der jeg vil, og jeg lurer på om det bare krever øvelse eller om det er umulig. Hvis noen mener det er mulig, finnes der en video eller guide som forklarer hvordan en får dette til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå