Praevelox Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Vader/Anakin vet at Padmé er gravid, men ikke om det er jente eller gutt. Senere blir han fortalt av Darth Sidious at Padmé er død, selv før fødselen (noe hun ikke er, men som Vader naturligvis tror på). Når Luke og Leia blir født splittes de og sendes til ulike steder og familier. På dette tidspunket vet ikke Vader noen ting om dette. Når og hvordan får Darth Vader greie på at Luke er hans sønn? Jeg tviler på at det har så mye med "the Force" å gjøre, da han ikke gjenkjente Leia i den første filmen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er ikke Skywalker etternavnet til Luke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Itillegg har DV hele imperiets etteretningstjeneste. Det kan ha grvd opp noe. Det finnes ikke en film der ingenting skjer off screen. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Fordi Darth Vader har såpass kontroll på "the force" at han merker han på mils avstand, og har også mulighet til å lese tankene til Luke. Burde ikke være så vanskelig å tenke seg til har du sett filmene. Lenke til kommentar
Praevelox Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Er ikke Skywalker etternavnet til Luke? For alt vi vet kan Skywalker være et like så vanlig navn som f.eks. Olsen i Norge. Fordi Darth Vader har såpass kontroll på "the force" at han merker han på mils avstand, og har også mulighet til å lese tankene til Luke. Burde ikke være så vanskelig å tenke seg til har du sett filmene. Du har tydeligvis ikke følgt nøye med. Itillegg har DV hele imperiets etteretningstjeneste. Det kan ha grvd opp noe. Det finnes ikke en film der ingenting skjer off screen. Det må nok være noe her, ja. Tenkte det bare var noe jeg ikke hadde fått med meg, men men.. Vel, da var det avklart! Endret 27. desember 2011 av Praevelox Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hva mener du med at jeg ikke har fulgt nøye med? Kan ikke komme med en slik påstand ubegrunnet. Lenke til kommentar
Praevelox Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hva mener du med at jeg ikke har fulgt nøye med? Kan ikke komme med en slik påstand ubegrunnet. Beklager, hadde akkurat våknet da jeg skrev det. Det at Vader kan lese tanker har ikke så mye å si vel, da Luke selv ikke er klar over at at han er faren hans. Selv om Vader kan "føle" Luke, kan han ikke ut i fra dette finne ut at de er beslektet? I tillegg når Vader avhører Leia i den første filmen får han ingen mistanker om han hun er datteren hans. Derfor ville jeg syns det var underlig hvis han kun ved hjelp av the Force hadde funnet ut Luke var hans sønn Endret 27. desember 2011 av Praevelox Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hvis han har Sith blod så kan han sikkert merke det?(?) Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Darth Sidious forteller Vader at han er sikker på at Luke er sønnen til Anakin. Vader sier at det er umulig, i og med at han trodde at han/Anakin drepte Padmè. Men Sidious sier at det må stemme. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Fordi det står i manuset vel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå