Morgens Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei, jeg har en 2006 modell som skal til kontroll i januar. Har dekkhotell hos de som utfører service og skulle gjerne tatt det i mars heller. Noen som vet hvilke frister som gis? Si at "noen" finner ut at jeg ikke har vært til kontroll og sender purring i begynnelsen av februar, hvor lang frist får jeg da? Kanskje like greit og søke om å få flytte mnd. til mars? Vet jeg kunne tatt den når vinterhjulene ble satt på, men da glemte jeg det helt av. På forhånd takk for svar, søkte litt men fant bare utrolig mange tråder... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du kan søke men hva er poenget? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du kan vente til Mars. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Oppdatering for fremtiden - for de som lurer på det samme og søker! Skulle hatt kontroll i januar, 9. februar fikk jeg et høflig brev om jeg hadde glemt noe. Ny frist 31. mars. Da blir det to fluer i en sprekk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå