Gå til innhold

Mitt liv og hvordan jeg tenker

trespiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Uvanlige brukere som blir outa uta helvete på dette forumet - uten at noen andre sier: Hei, skjerp dere!

- er ett "sykdomstegn" , for hvem, kan sikker diskuteres ...

Bare fordi "noe" ble trigga i dine følelser - betyr ikke at den "uvanlige" er syk, men heller bare litt uvanlig for deg som trigges. Da kunne det være smart for "den" som trigges å gå en ekstra runde med seg selv - før h*n "tar helt av" !? Det er ikke den "uvanliges" ansvar å håndtere hva som skjer oppi din egen hjerne, eller?

Til nå har jeg ikke fått med meg "pøkk" som tilsier at ts bør rapporteres - fordi, vi bruker vel den funksjonen, heller enn å kjefte på syke folk i deres egen tråd?!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Til nå har jeg ikke fått med meg "pøkk" som tilsier at ts bør rapporteres - fordi, vi bruker vel den funksjonen, heller enn å kjefte på syke folk i deres egen tråd?!

Hvorvidt TS bør rapporteres skal jeg ikke uttale meg om. Men utfra det jeg har lest av ham, så mener jeg absolutt at han bør søke en eller annen form for hjelp. Ikke fordi han er "gal" (hva nå det ordet egentlig betyr), men fordi han har store problemer med å kommunisere med andre, med å skrive forståelig, med å ha en sammenheng og rød trå internt i egne poster, med å i det hele tatt klare å ta inn over seg at folk ikke forstår hva han vil. Dette vil bare føre til videre frustrasjon og sinne for ham selv.

Det trenger ikke en gang være en psykolog han får hjelp hos, men jeg vet ikke om det er noen andre som kunne hjulpet. Men utfra TS sin holdning, så tror jeg ikke han kommer til å gå til psykolog heller. Så min spådom (heh!) er at han kommer til å fortsette i samme tralten, som vil føre til samme type harselering og frustrasjon fra andre brukere på forumet, til han går lei fordi "alle er dumme og ingen forstår ham" og enten går videre til et nytt forum hvor det samme vil gjenta seg, eller han gir opp nettforum i det hele tatt.

Hva TS selv måtte mene om global oppvarming og klarsyn bekymrer meg lite. Men jeg synes det er uhorvelig trist når man treffer på mennesker som virker så totalt uten evne til å ta selvkritikk. Når konsekvenser av egne ord og handlinger kun svares med at det er "alle andres feil", da er man dømt til å ha frustrerende liv. Og det er bare trist. Og det er av den grunn jeg skulle ønske han fikk hjelp, likegyldig av hvem, til å innse dette.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Uvanlige brukere som blir outa uta helvete på dette forumet - uten at noen andre sier: Hei, skjerp dere!

- er ett "sykdomstegn" , for hvem, kan sikker diskuteres ...

Bare fordi "noe" ble trigga i dine følelser - betyr ikke at den "uvanlige" er syk, men heller bare litt uvanlig for deg som trigges. Da kunne det være smart for "den" som trigges å gå en ekstra runde med seg selv - før h*n "tar helt av" !? Det er ikke den "uvanliges" ansvar å håndtere hva som skjer oppi din egen hjerne, eller?

Det var vel du som rapporterte meg og fikk stengt tråden min? Er du bare ute etter å lage kvalm så hold deg unna meg til du har blitt lobotomert.

Lenke til kommentar

Hvis han rapporterte deg og tråden din ble stengt var det nok en legitim grunn til det, så du har ikke så mye du skulle ha sagt.

Vel, han er en av de 2 som har vært etter meg og prøvd å ødelegge tråden min hele tiden så det eneste han ville oppnå var å ødelegge for andre uten grunn. Her var det ingen legitime grunner inne i bildet og jeg eller andre kan ikke ta ansvaret for at han har problemer.

Jeg hadde en tråd til dere som ikke tok meg på alvor og den ble stengt fordi det førte til frustrerte forumbrukere. Jeg prøvde å berike forumet og gi noe til brukerne her men det ble tatt i mot på en dårlig måte.

Black Star som sperret tråden mente at den også ble mer og mer off topic men siden tråden ligger på off-topic delen av forumet så er det lov og det var jo INGEN som skjønte hva det handlet om.

Nå må jeg lide fordi folk ikke klarer å styre sine egne følelser.

Dessuten så var det en utrolig artig tråd og jeg lo meg skakk i hjel så lenge det varte og jeg fikk inntrykk av at det var mange andre som synes tråden min var morsom.

Det som ødela tråden min var noen få forum brukere som hele tiden skulle sette fokus på min mentale helse og dermed fikk andre til å spore av. Jeg gjorde gjentatte forsøk på å gå tilbake til tema men jeg ble bare ignorert.

Jeg ber om at tråden min åpnes igjen også at jeg kan få administrator rettigheter til å rydde opp og fjerne det som er off-topic. Dersom ikke det er mulig så ber jeg om å få beholde denne tråden og heller ta en opprydding om det er noen som har problemer.

Det er en uskreven regel som sier at det er ingen andre mennesker enn du selv som kan ta ansvaret for det du leser, ser, hører og sier.

Hvis han rapporterte deg og tråden din ble stengt var det nok en legitim grunn til det, så du har ikke så mye du skulle ha sagt.

og du har i hvertfall ingenting du skulle ha sagt. Her kommer du uten å vite noe om historien bak og later som du veit alt. Den må du reise lenger inn i byen med.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å gjøre det klart i en annen tråd du lagde i dette forumet, at tilbakemeldinger på moderatoravgjørelser skal gjøres i "tilbakemeldinger"-forumet.

Nå driver du nok en av dine egne tråder bort fra trådens egentlige tema, samt slenger frekke kommentarer til andre.

Jeg blir nødt til å stenge denne tråden også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...