trespiser Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg har noen tråder her på diskusjon som jeg føler blir misforstått og det er flere som tar meg for å være mental pasient og gal osv men slik er det ikke. Jeg kan være åpen og ærlig at jeg faktisk er redd for klimaendringer og det som skjer med kloden vår og at jeg har utviklet svak fobi og angst på grunn av det og jeg er litt deprimert og det er vanlig. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg alltid veit hva som er best for meg og da gjør jeg det som er best for meg selv og ikke det som er best for alle andre. Jeg må si det at det er ikke alltid jeg er 100% meg selv på nett for det er kjedelig. Jeg liker å eksperimentere og filosofere og det har jeg lært utrolig mye av. Jeg er ikke syk. Hjernen min fungerer utmerket og jeg har evne til å lære alt jeg vil og jeg forstår fysikk svært godt og jeg har evne til å forstå det på flere måter ut i fra flere dimensjoner og instanser. Jeg kan også føle signaler fra andre mennesker som jeg er i nærheten av på kroppen. Det som er mye av greia til at jeg har disse egenskapene er at jeg kjenner meg selv så godt som mulig og jeg kan skalere alt jeg vil og forstå hvordan alt påvirkes av hverandre. Bare for å få det tydelig frem sånn at dere ikke trur alt mulig rart om meg. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du skriver jo side opp og side ned med alt mulig tull, men alt handler om at du har utviklet en forbi mot klimaendringene. Du er redd for hva som kommer til å skje. For du har tydeligvis mye informasjon om hva som faktisk skjer med denne kloden. Hvis du vet hva som er best for deg så bør jo du konsentrere deg om andre ting. Det siste jeg bryr meg om er "global oppvarming" 1 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Du skriver jo side opp og side ned med alt mulig tull, men alt handler om at du har utviklet en forbi mot klimaendringene. Du er redd for hva som kommer til å skje. For du har tydeligvis mye informasjon om hva som faktisk skjer med denne kloden. Hvis du vet hva som er best for deg så bør jo du konsentrere deg om andre ting. Det siste jeg bryr meg om er "global oppvarming" Det er ikke det; det handler om! :c Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hva er det; det handler om? 5 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hei. Jeg tror du kanskje burde ta en tur innom her. Lykke til videre. 1 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 er dere dumme eller later dere som? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Vel, jeg kan bare snakke for meg selv, men denne tråden hjalp ikke akkurat. Du virker nå som en enda rarere og sykere person enn før. 3 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Kan du ikke prøve å forklare hva som er problemet ditt med en setning eler to.. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Slapp av folkens! Har sett endel av deg og du har dine meninger osv, men det gjør deg ikke gal, men spessiel er du. Fortsett og vær den du er Endret 27. desember 2011 av jaakervik Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Slapp av folkens! Har sett endel av deg og du har dine meninger osv, men det gjør deg ikke gal, men spessiel er du. Fortsett og vær den du er Tror jeg må trekke tilbake min kommentar etter å ha sett enda mer rundt, trespiser, du trenger hjelp.. 8 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg kan være åpen og ærlig at jeg faktisk er redd for klimaendringer og det som skjer med kloden vår og at jeg har utviklet svak fobi og angst på grunn av det og jeg er litt deprimert og det er vanlig. Hva er det du er så redd for egentlig? Flom? Orkaner? Vi vil alltid finne en løsning på problemer som demper levestandarden vår, det har vi alltid gjort. Litt for kaldt? Da bygger vi mer isolerte hus. Mye jordskjelv? Da bygger jordskjelvsikre hus. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det koster bestandig å bli oppfattet som kontroversiell - når det er sagt har jeg kost meg glugg i hjel over mange av uttalelsene til ts. Hvis jeg må velge mellom det kontroversielle versus det konforme, ja da går jeg for det første - så stå på trespiser! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Et vanlig problem med pykisk syke er vel nettopp at de ikke innser selv at de er nettop det; syk. Det er vel ikke så veldig sannsynlig at "alle" tar feil, mens du, og bare du, har rett? Jeg vet det har skjedd noen ganger opp gjennom historien at de "gale" har vært de som hadde rett, men som oftest er det nok ikke slik. Det at du er redd for naturkatastrofer er nok heller ikke problemet ditt. Jeg er en god del reddere for lyn og torden enn den reelle faren skulle tilsi, men det går helt greit og jeg har ennå tilgode å få hele diskusjon.no mot meg. Ditt problem er nok heller hvordan du samhandler/kommuniserer med andre mennesker. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Et vanlig problem med pykisk syke er vel nettopp at de ikke innser selv at de er nettop det; syk. Det er vel ikke så veldig sannsynlig at "alle" tar feil, mens du, og bare du, har rett? Jeg vet det har skjedd noen ganger opp gjennom historien at de "gale" har vært de som hadde rett, men som oftest er det nok ikke slik. Det at du er redd for naturkatastrofer er nok heller ikke problemet ditt. Jeg er en god del reddere for lyn og torden enn den reelle faren skulle tilsi, men det går helt greit og jeg har ennå tilgode å få hele diskusjon.no mot meg. Ditt problem er nok heller hvordan du samhandler/kommuniserer med andre mennesker. Det som "historien" viser er at fremskritt enten har kommet via tilfeldigheter eller via "sykinger" ... go figure it out! Når det ellers gjelder ordet "syk" - blir det ett ord som henger sammen med diagnoser, og hvis man ikke har kompetanse for å diagnostisere, bør men etter min mening være forsikt med bruken av sånne karakteristikker, fordi det kan slå tilbake på den som hevdet det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Slapp av folkens! Har sett endel av deg og du har dine meninger osv, men det gjør deg ikke gal, men spessiel er du. Fortsett og vær den du er Tror jeg må trekke tilbake min kommentar etter å ha sett enda mer rundt, trespiser, du trenger hjelp.. Det kan være at det er du som trenger "hjelpen" mest, har du tenkt på det? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Det som "historien" viser er at fremskritt enten har kommet via tilfeldigheter eller via "sykinger" ... go figure it out! Når det ellers gjelder ordet "syk" - blir det ett ord som henger sammen med diagnoser, og hvis man ikke har kompetanse for å diagnostisere, bør men etter min mening være forsikt med bruken av sånne karakteristikker, fordi det kan slå tilbake på den som hevdet det. Jeg har ikke sagt at noen er syk, så vi er vel egentlig enige? Endret 27. desember 2011 av Må jeg? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det som "historien" viser er at fremskritt enten har kommet via tilfeldigheter eller via "sykinger" ... go figure it out! Når det ellers gjelder ordet "syk" - blir det ett ord som henger sammen med diagnoser, og hvis man ikke har kompetanse for å diagnostisere, bør men etter min mening være forsikt med bruken av sånne karakteristikker, fordi det kan slå tilbake på den som hevdet det. Jeg har ikke sagt at noen er syk, så vi er vel egentlig enige? Nope, men du impliserer - hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg prøvde å kommentere argumentet, ikke diagnosere. 1 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 konklusjon: Trespiser er ikke gal! Han er helt riktig selv om han sier det som folk ikke vil høre på Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Konklusjon: trespiser er smågal og trenger muligens litt hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg