Gå til innhold

"MuscleFit" skjorter i Norge?


Nani95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere?

 

Hvor mye koster en A&F skjorte i Norge egentlig?

Du kan bestille fra nettsiden deres, de sender til Norge. Har ikke akkurat veldig mange plagg derfra selv, men kjøpte et par piqué skjorter derfra for en stund siden (uten flashy logoer) og de har holdt grei kvalitet. Uenig i at alt derfra ser "superdouche" ut, det er ikke RL vi snakker om nei, men det er bedre enn mye annet.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

tenkte mer på det at han var ute etter muscle fit, som så vidt jeg vet er plagg laget for de som vil flashe muskler.

Man flasher egentlig ikke muskler bare fordi det heter muscle fit. Det er bare et fancy ord A&F har kommet med mtp markedsføringen deres. Muscle fit sitter mye finere på kroppen enn en "vanlig" fit :)

Lenke til kommentar

Slimfit er så slim du vil ha det. Noe slimmere høres ut som doucebagfit.

Sånn som Nani95 beskrev det hørtes det ut som om slim fit er slimmere enn muscle fit, ettersom muscle fit bare er slim på visse steder ... Det jeg lurer på er om disse stedene er rundt midjen eller brystet/armene. Jeg har aldri sett en såkalt muscle fit-skjorte, så jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Slimfit er så slim du vil ha det. Noe slimmere høres ut som doucebagfit.

Sånn som Nani95 beskrev det hørtes det ut som om slim fit er slimmere enn muscle fit, ettersom muscle fit bare er slim på visse steder ... Det jeg lurer på er om disse stedene er rundt midjen eller brystet/armene. Jeg har aldri sett en såkalt muscle fit-skjorte, så jeg vet ikke.

Akkurat!

 

Slim fit t-skjortene deres er stram rundt brystet og skuldrene. De har også veldig korte armer, noe jeg ikke liker noe særlig godt. Stram rundt armene er de også.

 

Men skjortene, derimot, passer helt perfekt. Perfekt stramme armer(ikke så stramt at du ser ut som en douche). Litt vanskelig å forklare, syns nesten du skal prøve det ut selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...