Nani95 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet hvor man finner dette? Tenker noe á Abercrombie & Fitch sine plagg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Abercrombie & Fitch? Aldri hørt om. Hvis du skal vise muskler så er ihvertfall RL slim fit ganske tighte. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Flere? Hvor mye koster en A&F skjorte i Norge egentlig? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 A&F selges ikke i Norge Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det selges på Sandvika storsenter i den butikken som ligger der JC var før syns jeg å huske. Dessverre...... Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hva skal du med en så superdouche look egentlig? 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Flere? Hvor mye koster en A&F skjorte i Norge egentlig? Du kan bestille fra nettsiden deres, de sender til Norge. Har ikke akkurat veldig mange plagg derfra selv, men kjøpte et par piqué skjorter derfra for en stund siden (uten flashy logoer) og de har holdt grei kvalitet. Uenig i at alt derfra ser "superdouche" ut, det er ikke RL vi snakker om nei, men det er bedre enn mye annet. Endret 27. desember 2011 av LucarioX Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 tenkte mer på det at han var ute etter muscle fit, som så vidt jeg vet er plagg laget for de som vil flashe muskler. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 tenkte mer på det at han var ute etter muscle fit, som så vidt jeg vet er plagg laget for de som vil flashe muskler. Man flasher egentlig ikke muskler bare fordi det heter muscle fit. Det er bare et fancy ord A&F har kommet med mtp markedsføringen deres. Muscle fit sitter mye finere på kroppen enn en "vanlig" fit Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Da må du spørre etter slimfit. Det har så og si alle butikker. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Da må du spørre etter slimfit. Det har så og si alle butikker. Men det er ikke helt slimfit heller. Muscle fit er strammere i bestemte områder. Slim fit er bare smalere over hele, om du skjønner. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Slimfit er så slim du vil ha det. Noe slimmere høres ut som doucebagfit. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Det selges på JC, og sikkert noen andre butikker og Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Slimfit er så slim du vil ha det. Noe slimmere høres ut som doucebagfit. Sånn som Nani95 beskrev det hørtes det ut som om slim fit er slimmere enn muscle fit, ettersom muscle fit bare er slim på visse steder ... Det jeg lurer på er om disse stedene er rundt midjen eller brystet/armene. Jeg har aldri sett en såkalt muscle fit-skjorte, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hva med å tilpasse målene på en målsømskjorte slik at den blir slik du vil ha den? Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Slimfit er så slim du vil ha det. Noe slimmere høres ut som doucebagfit. Sånn som Nani95 beskrev det hørtes det ut som om slim fit er slimmere enn muscle fit, ettersom muscle fit bare er slim på visse steder ... Det jeg lurer på er om disse stedene er rundt midjen eller brystet/armene. Jeg har aldri sett en såkalt muscle fit-skjorte, så jeg vet ikke. Akkurat! Slim fit t-skjortene deres er stram rundt brystet og skuldrene. De har også veldig korte armer, noe jeg ikke liker noe særlig godt. Stram rundt armene er de også. Men skjortene, derimot, passer helt perfekt. Perfekt stramme armer(ikke så stramt at du ser ut som en douche). Litt vanskelig å forklare, syns nesten du skal prøve det ut selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå