Macklemore Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Fant denne musa her da jeg rydda for en stund siden. Noen som vet hva den heter? Jeg bruker den nå og er ganske grei men vil gjerne vite hva den heter så jeg får litt tekniske specs Endret 26. desember 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Takk, vet du specsene? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 På min gamle skole hadde vi slike. De er optiske og ganske dårlige. Detter er faktiske en mus fra Logitech. Hvis du ser på undersiden kan du se at det står Logitech under plasten. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Ser at den koster 4 dollar mange steder Jeg syns faktisk den er helt grei jeg funker bra på sengelakenet mitt hvertfall btw 13 stykker som leser emnet hvorfor svarer ingen? -.- Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 jeg har veldig dårlige erfaringer med den. Dette kan muligens være pga manglende musematter og at de ble mishandlet. Hvis du sitter med en i hånda kan du dobbeltsjekke at det står Logitech under plasten under så vi snakker om den samme musa . Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Det var logitech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå