Soppost Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Hei, Lurer på om noen har en løsning på problemet mitt? Har brukt Smart Defrag i lang tid nå, men på min nye bærbare datamaskin får jeg ikke defragmentert med dette programmet. Jeg starter programmet og trykker på Defrag kanppen, men etter to sekunder slutter den og det står på statusen at diskene min er inaktiv. Hva i huleste heiti er det som er gærent? Har også prøv å avinstallere og installere programmet på nytt minst fem ganger. Edit: Ser nå at den optimaliserer disken, så jeg må trykke på stopp for å starte defrag-prosessen på nytt. men kanskje jeg bare skal la den stå for optimalisering og håpe at dette løser problemet?? Endret 26. desember 2011 av Hvitloeksost Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hvis laptopen din er helt ny, så har den kanskje en SSD som harddisk. Disse skal ikke defregmenteres. Du ødlegger disse diskene hvis du gjør det. Er verdien over 6.0 på windows opplevelse indexen, så har du mest sannsynlig en ssd. Lenke til kommentar
Soppost Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Nei, jeg har ikke SSD. Men virker som om jeg bare var litt utolmodig. Lot den stå en stund og plutselig begynte den å defragmentere. Prosenten etter defragmenteringen var på 0,22%, og før på 6,5%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå