riroil Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 JEg har bestillt en 32" tv til sønn min fra Dustin. Men jeg skjønner ikke helt fraktprisen. Det står oppgitt "fra 99,-" Men så står det at frakt på pallevare som f.eks plasma og LCD-tv koster 799,- Jeg betalte med kort og betalte da 99,- Vil det komme en regning på 700,- til? Da er jo kjøpet uaktuellt for min del hvertfall. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) JEg har bestillt en 32" tv til sønn min fra Dustin. Men jeg skjønner ikke helt fraktprisen. Det står oppgitt "fra 99,-" Men så står det at frakt på pallevare som f.eks plasma og LCD-tv koster 799,- Jeg betalte med kort og betalte da 99,- Vil det komme en regning på 700,- til? Da er jo kjøpet uaktuellt for min del hvertfall. Noen som har erfaring? Lurt om du linker det spesifikke produktet. Normalt kommer TV på palle og har slik pris som du nevner - men du vil normnalt betale for det direkte i regningen, så om du faktisk har betalt 99NOK så vil jeg tro det er det som gjelder. Det er jo ikke umulig at det er andre regler for noen produkter. 32" er jo ikke veldig stort i forhold til mange andre TVer, og det er gjerne en enklere transportmetode for disse. EDIT: når jeg tester raskt og legger inn både en 32" og en 46" i handlekurven så ser jeg at den store får pallepris mens den andre får postpris (faktisk gratis med dtudentkonto pga. kjøp over 2000NOK). Det indikerer vel ihvertfall at små TVer gjerne går under litt andre regler og du unngår den fulle palleprisen. Jeg vil annta dermed at regnignen din er korrekt slik som du har fått den og at du ikke trenger å bekymre deg videre. Men selvfølgleig - send gjerne en mail til dustin om du er usikker. Det er jo de som vil kunne svare deg best. -Stigma Endret 26. desember 2011 av Stigma Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Den blir sendt som vanlig pakke. frakten blir automatisk 799 vist den må sendes på pall. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 tipper vel 32" ikke kommer på "pall" lenger. Og at det går på 40"++ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Har studentkonto men tven jeg skal bestille kommer opp som med 499 i frakt. Dette skulle jo egentlig vært 0, hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er kun vanlig frakt (ie. 99,-, ikke varer på pall) du slipper unna. Dustinhome driver ikke veledighet, men butikk, vet du. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Står fri frakt på alle varer over 2000 kr. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) http://www.dustinhome.no/registreringsside-for-studenter/page/2174 Studentrabatt på hele sortimentet* Unike studenttilbud Fraktfri leveranse på ordrer over 2000 kr. OBS! Gjelder ikke for leveranse på pall! Endret 11. januar 2012 av TaZ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jaja, der mistet de i hvert fall meg som kunde. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jaja, tror ikke de bryr seg. De hadde vel gått i minus hvis de skulle lagt ut for frakt på TVer i tillegg. Tror ikke de tjener rare greine på studenter uansett. Endret 13. januar 2012 av Stulle Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jeg skal da ikke være student resten av livet... Merkelig i grunnen at Dustin skal ha 799 kr for frakt til postkontoret, mens Elkjøp nøyer seg med 129 for å kjøre tven helt hjem til døra mi Endret 13. januar 2012 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
kalden Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg skal da ikke være student resten av livet... Merkelig i grunnen at Dustin skal ha 799 kr for frakt til postkontoret, mens Elkjøp nøyer seg med 129 for å kjøre tven helt hjem til døra mi Er vel ganske åpenbart. Dustin sender gjennom posten over lang distanse og Elkjøp allerede har logistikken på plass og kan sende mye billigere fra sin butikk/lager i nærheten. Er fordeler med å ha butikker over alt vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå