DarrenShan Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei, jeg har tenkt å søke jobb hos dyreparken. problemet er at dette er min første søknad og jeg er seriøst usikker på hvordan en skriver søknad, så jeg har prøvd å gjøre det beste ut av det! hva mener dere om denne søknaden og cv-en? bør noe rettes eller forandres? Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hei, jeg har tenkt å søke jobb hos dyreparken. problemet er at dette er min første søknad og jeg er seriøst usikker på hvordan en skriver søknad, så jeg har prøvd å gjøre det beste ut av det! hva mener dere om denne søknaden og cv-en? bør noe rettes eller forandres? Syntes denne ser ganske bra ut,men som jeg skrev til en annen her som lurte på noe av det samme: Avstand(mellomrom) mellom bedriftsnavn,overskrifter og underskrifter ser meget ryddigere ut. Lurt at du tok med private prestasjoner i CV,dette er ting som vektlegges.Sier mye om din person,at du gidder/anstrenger deg og viser initiativ. P.S Du har glemt å sensurere navnet ditt nederst på søknaden.Du ønsker nok å være anonym her inne,som alle oss andre? Endret 2. januar 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Vel, ser egentlig ganske greit ut, men et par ting jeg ville endret på Søknad: Når du skriver "Og ser veldig frem til å jobbe her." virker det som om det er en selvfølge at du får jobben, denne tror jeg ikke du bør ha med. Lenger nede skriver du at du driver med karate, dette ville jeg nok fjernet ettersom det allerede står i CV-en, og ikke har noen direkte relasjon til resten av teksten. CV-en ser helt grei ut egentlig. Og siden du er fra Kristiansand syns jeg du skal ta en tur innom den grønne linken i signaturen min Lenke til kommentar
Aghareza Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei! jeg er student, har jeg lyst på sommerjobb. Lenke til kommentar
Aghareza Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei! jeg er student, har jeg lyst på sommerjobb.Scan0001.jpg Lenke til kommentar
Aghareza Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei, jeg har tenkt å søke jobb hos dyreparken. problemet er at dette er min første søknad og jeg er seriøst usikker på hvordan en skriver søknad, så jeg har prøvd å gjøre det beste ut av det! hva mener dere om denne søknaden og cv-en? bør noe rettes eller forandres? Syntes denne ser ganske bra ut,men som jeg skrev til en annen her som lurte på noe av det samme: Avstand(mellomrom) mellom bedriftsnavn,overskrifter og underskrifter ser meget ryddigere ut. Lurt at du tok med private prestasjoner i CV,dette er ting som vektlegges.Sier mye om din person,at du gidder/anstrenger deg og viser initiativ. P.S Du har glemt å sensurere navnet ditt nederst på søknaden.Du ønsker nok å være anonym her inne,som alle oss andre? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei! jeg er student, har jeg lyst på sommerjobb.Scan0001.jpg Hvis Agha og Reza er to navn skal det være mellomrom, er det et navn skal R være liten. Nasjonalitet: Dette har egentlig ikke noe på en CV å gjøre. Sivilstand: komma etter Gift, men ville vel formulert meg "Gift ned 3 barn", dette er dog ingen nødvendighet på CV, men greit nok, det kan være der. Kurs: Burde iistes opp i listeform, samt hvor og hvem som er kursarrangør, samt dato(er). Arbeidserfaring: Det er vanlig å skrive arbeidsgiver, ikke bare stilling (selv om politi kanskje er ganske innlysende). Skriv også hvor. Skole: Hvilken skole, og hvilken linje® Det er ihvertfall noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå