asad Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg var i "eggmine" i gnisis og slåss mot kwana krigere. Etter kampen har noen av mine stats blirr røde, blant annet styrke, etter det kjøpte jeg meg noen potions og de ble vanlige igjen. MEN, i høyre nederste hjørne av skjermen er det et lite rødt ikon som heter "drain attributes", og med en gang jeg begynner å slåss mister jeg styrke samt mye annet. Hvordan kan jeg "heale" dette? Jeg har vært i tempelet i Balmora og Gnisis, men igen av "spellene" fjerner ikonet permanent. Jeg drepte ikke monstere som gav meg sykdommen, kan det være grunnen? Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 har du prøvd en "sån potion som fjærner sykdom" husker ikke helt hva dem heter i farta Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 har du prøvd en "sån potion som fjærner sykdom" husker ikke helt hva dem heter i farta nei...jeg fant ikke noe sånt... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 det kan være at et våpen du bruker eller et plagg, armor osv kan ha denne attributen, ringer også for den saks skyld, bruk alterene til imperial cult i stedet, dra til fort darius i gisnis og bli helet dær. mvh knutern_ Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Jeg bruker ikke noe armor med slike stats, jeg har også vært i Gnisis, i tempelet, men det hjelper ikke. Blir ikke kvitt det. Andre tips? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du må få tak i en potion eller spell som kan kurere enten Common disease eller Blight Disease. Når du har brukt en av de burde det røde ikonet bli borte. Hvis attributtene dine fremdeles er røde er det bare å ta seg en tur til et tempel og betale for en Alvsimi Restoration(eller noe i den dur). Du kan og gjøre det i de forskjellige fortene rundt omkring ved alterene. Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Det viste seg at jeg hadde brukt en mod, som tydelighvis tukla litt med spillet. Fjerna den, og alt ble bra igjen. Modden var forresten " Combat ehancment". Uansett, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå