lasse_hansen87 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei. Etter jeg installerte det nye dash oppdateringa, så synes jeg xbox'en skrur seg av annerledes. Når jeg har valgt slå av, og rett før den skrue seg av så durer viftene litt lenger, innimellom så virker det også som viften øker litt fart og, for deretter å skru seg av. Flere som har lagt merke til dette? Spesielt det at viften durer litt mer, kraftigere, eller hvordan jeg skal forklare det, rett før den skrur seg av. Tidligere slukket den omtrent rett etter jeg hadde valgt å skru den av. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Xboxen har alltid hatt aktive vifter etter at du skrur den av. Den kan være svært varm under bruk og det er behov for å kjøre ut restvarme etter at du skrur den av siden komponentene på hovedkortet ikke avkjøles av seg selv øyeblikkelig. Om dette er endret etter den nye oppdateringen vet jeg ikke, og har heller ikke merket noen forskjell. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Oki, ikke merket at viftene er litt annerledes når men skrur den av? Er snakk om bare noen få sek. Men har aldri vært sånn før. Hmm Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Samme her, kom etter updaten. Er nk helt normalt siden flere har det Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Det er pga opplastinger som skjer i bakgrunnen. Når man aktiverer cloud saves vil den laste opp nye saves til skyen. Dette gjør den når du skrur den av. Hvis du sjekker inne på systemet er backgrounds downloads også aktivert. Endret 28. desember 2011 av PaulKemp Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Derfor den jobber litt ekstra. Kult, visse jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå