spetwols Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei.. Jeg skal snart en tur til thailand, men passet mitt går ut om 4 mnd. Er det sånn at passet må være gyldig i minst 6 mnd? Jeg vet det gjelder vist man skal ha visum, men jeg skal bare være der 2 uker. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nei, du kan trygt reise med ditt pass. 1 Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det må vare 6 måneder etter ankomst Thailand. Du trenger nytt pass. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg ga deg mitt svar, men du lot deg ignorere. Jeg ønsker å hjelpe alle med et velfungerende eller smittet sinn. beklageligvis er du helt overtatt, og dermed er det ikke mer håp igjen for deg. Måtte du finne dine stier. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det må vare 6 måneder etter ankomst Thailand. Du trenger nytt pass. Mmm, nei? Jeg reiste til Tyrka med 2 mnd igjen av passet, fikk beskjed av passkontoret at det gikk helt fint. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det er forskjell på Tyrkia og Thailand.. Sjekk heller hjemmesiden til ambassaden: http://www.thaiembassy.no/en_visa.htm "must be valid at least six months from the day you plan to enter Thailand" Hvis du er usikker, spør ambassaden eller flyselskapet Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Det må vare 6 måneder etter ankomst Thailand. Du trenger nytt pass. Shit, jeg burde sjekket dette før bestilling. Jeg reiser om 2 dager, og da rekker jeg vel ikke bestille nytt pass. Er det mulig og få noe haste saker? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Er det mulig å få nødpass på flyplassen?? Jeg leste at politet var nesten tom for nødpass i juni 2011, og at man ikke kunne regne med å få det..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå