skydiver Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei. Sitter her på Lan men en kompis ,og skulle spille litt sof2 på nett.Vi joinet en random server,men kun førtemann som joinet kunne spille.Når sistemann connected får begge connection problems og ble disconnected. Vi har begge valid cd-key og har reinstallert spillet flere ganger. ADSL fra telenor via router.Kan det hende vi må åpne et par porter?gjorde aldri det på den forrige ruteren... Venter spent på svar sky Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 KONGE, HERLIG! Elsker når flere norske joiner sof2 miljøet (nå veit jo ikke jeg om dere har holdt på lenge) D var et snodig problem... så lenge dere har 2 egne valid cd key's så skal det gå ann og sitte å spille fra samme ip, men nå har ikke jeg telenor router. jeg har NXGTEL... MEN KEEP PLAYING SOF2!!! Lenke til kommentar
skydiver Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Heisann. Spilt sof2 siden demoen kom ut Begynner å bli flere å flere av oss har jeg også merket. Tror problemet vårt ligger i routeren vi bruker, men NAT konfigureringen er helt oppskrudd.Får bare fortsette å lete etter feilen Sky Lenke til kommentar
skydiver Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 fant ut litt mer om problemet Når andremann connecter kommer følgende melding opp : Unwanted challenge recieved,respons,ignored noen som har peiling på hva dette betyr? sky Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ja spilt siden MP DEMOEN jeg også. SoF2 har altid vært favoritten... hva er nicket ditt? med i clan? Har du prøvd på mange forskjellige servere... for noen servere godtar ikke samme connection.... Har desverre aldri opplevd dette problemet, jeg har altid spilt med flere på min internett connection. Lenke til kommentar
skydiver Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Er med clanen TAG,Nicket mitt er TAG.Skydiver Husker såvidt noe med clanen 182,men klarer ikke plassere det Får ta meg en tur innom serveren deres :wink: Sky Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ja stikk gjerne innom servern, den er nede da... men kommer vell opp idag eller imorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå