fox Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Som tittelen sier, kommer jeg ikke inn youtube. Åssen fikser jeg det? Har GET nett, bruker jensen router og... Ja, hva skal jeg skrive mer om? Hovedpoenget mitt er vel at Youtube funker ikke, og jeg vet at det er ikke nede. Det er noe galt hos meg. Håper på hjelp Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kan være at DNS henger på router eller på din maskin. Om du bruker windows forsøk: Kjør -> skriv inn: CMD - > skriv så inn: ipconfig /flushdns <-- hit enter Sjekk også at tilkoblingen står med automatisk DNS. 1 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hva skjer når du prøver å gå inn på youtube da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Jeg har mac Siden kan/vil ikke vises, det er det som skjer når jeg prøver å komme inn Endret 26. desember 2011 av Fox Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg har mac Fint om du opplyser om slikt med en gang. Flush DNS på MAC 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Beklager, tenkte rett og slett ikke på det. Men har fulgt guiden i linken, og det hjelper visst ikke? Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Skjedde med meg for et par timer siden rundt ulike nyhetssider. Jeg slo rett og slett av internett på PCen (trådløst). Ellers kan restart av diversiteter også fungere. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det er nok MAC'n eller routeren som henger på DNS. Du kan jo logge inn på routeren og fornye IP/DNS/Gateway. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå