onanihardt Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg fus ro dah shouten? noe spesielt jeg må gjøre ? takker for svar... Kos dere og onaner hardt ! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du får det under mainquest, ganske tidlig i spillet. Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Du får det under mainquest, ganske tidlig i spillet. Jo men er det noe jeg kan gjøre for å få mer "power" i shouten min? Lenke til kommentar
kinag Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du får det under mainquest, ganske tidlig i spillet. Jo men er det noe jeg kan gjøre for å få mer "power" i shouten min? Ja, du må spille lenger i mainquestet. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nei, du får siste ordet under et quest som heter "the horn of jurgen windcaller", og det er det. Husk at du må holde inn knappen for at fyren din skal rope hele fus ro dah. Lenke til kommentar
onanihardt Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Nei, du får siste ordet under et quest som heter "the horn of jurgen windcaller", og det er det. Husk at du må holde inn knappen for at fyren din skal rope hele fus ro dah. Dagens helt! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Dette ble vel du fortalt mens du holdte på med queste, og du måtte vel også repetere det 3 ganger om jeg husker rett, for å fullføre queste? Fantastisk nick du har! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Umh, Hvem shout er det snakk om? Hva heter den? Fus ro dah er jo greit nok, det er jo Tum`en, men jeg ble plutselig usikker på hvem shout dette er.... Clear skies? Endret 28. desember 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Brukes hvertfall i Unrelenting Force Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Brukes hvertfall i Unrelenting Force Aha, thats it. Thanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå