NoraO Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Høsthunden min Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Fin vov vov! Ble vel noget midtstilt, men med fin fargecollage rundt omkring... ! 3'er! Velkommen på digit forresten (og fortsatt God jul!) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei Nora og velkommen til Digit! Artig bilde av hunden din men noe midtstilt som Svein nevner. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Skarpt og fint,liker høstfargene rundt hunden. jeg ville nok prøvd å ikke fått med det gjerdet i bakgrunnen. Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Ja, gjerdet i bakgrunnen irriterer meg en smule og hunden burde nok vært lenger til høyre, siden hun ser til venstre. Helt enig med dere! Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Et flott hundebilde, midstillingen er nevnt ! Alt i alt bra dette 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Så fint bilde av hunden din er,ligner på min men gutt han da,havanaise? har valper oxo nå og de er ikke så enkle ta bilder av,de er jo så raske til bevege seg..smil Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Så fint bilde av hunden din er,ligner på min men gutt han da,havanaise? har valper oxo nå og de er ikke så enkle ta bilder av,de er jo så raske til bevege seg..smil Jepp, Gina er ei veldig lita bichon havanais-tispe på snart to år Hehe, var ikke lett og ta bilde av hun her heller, da hun var valp, men etter hvert har hun blitt vant til å stå fotomodell for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg