Lauritzen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei Jeg spiller Skyrim på pc, og har et problem.. Spillet fryser helt random! Dette kan skje ofte, ca hvert 3-5 minutt. Når spillet fryser varer dette i alt fra 5 til 15 sekunder. Jeg har prøvd å sette spillet på low quality for å sjekke om dette også skjer da, og det gjør det. Har ingen andre problemer sånn som lag osv på high eller ultra quality, så hva i all verden er det som feiler dataen min? Hadde satt stort pris for hjelp av dere datafrelste Lenke til kommentar
VanH Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du kan prøve å oppdatere drivere til skjermkort, lydkort, osv. Prøv det først. Og kunne du liste dine specs? Mye lettere å hjelpe til da. Lenke til kommentar
Lauritzen Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 CPU Intel Core 2 Duo CPU E8500 3.16GHz Skjermkort 2 ATI Radeon HD 5700 Series (crossfire) P5e3 evolution 3GB Ram Noe annet du trenger? Er det man kan kalle en god gammeldags noob Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Hmm kansje det er prossessoren som ikke passer så bra med resten av ditt system. Er det bare i dette spillet du opplever freeze eller CTD (crash to desktop)? Men grafikkortene har jeg ingenting å si på. Spillet skal kunne kjøres med det oppsettet selv med Core 2 Duo. Sjekk opp driverene, lydkkort driverene, ta gjerne en liten rensk i pc for støv. Viss ingenting av dette hjelper, prøv deretter å reinstall hele spillet Er ikke fullblods PC tech freak så håper andre kan ha noen bedre forslag Endret 26. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Lauritzen Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Ok, dette skal jeg prøve.Det er bare dette spillet som fryser, har spilt utallige timer Fallout og andre typer spill. Disse har jeg ingen problem med. Men det er spill jeg har kjøpt, og skyrim er ikke kjøpt. (Av den enkle grunn at jeg skal teste om jeg liker det, før jeg bruker penger på det). Testingen går jo dårlig når det fryser hele tiden! Endret 26. desember 2011 av Lauritzen Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du kan prøve å kjøre spillet på kun 1 skjermkort. Vet det har vært problemer med Crossfire og Skyrim. Mulig de siste driverne fikser problemet Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Jeg hadde ikke akkurat det samme problemet. Hos meg bare lukket spillet seg helt tilfellig og det hjalp å velge mediun istedenfor high på shadow. Er vel kanskje verd å prøve? Edit: Ser at du har lasta ned spillet. Da ville jeg ikke bli sjokkert om du har slike problemer som du nevner. Hjelper kanskje å patche spillet (om det har kommet noen). Endret 27. desember 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Pirate ey? Then Walk the plank!! 1 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 prøv å gå til avanserte lydinstillinger og endre bit raten til 16 bit, 48000 Hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå