Gå til innhold

Skyrim, hvorfor fryser du?

Anbefalte innlegg

Hei :roll:

Jeg spiller Skyrim på pc, og har et problem.. Spillet fryser helt random! Dette kan skje ofte, ca hvert 3-5 minutt. Når spillet fryser varer dette i alt fra 5 til 15 sekunder. Jeg har prøvd å sette spillet på low quality for å sjekke om dette også skjer da, og det gjør det. Har ingen andre problemer sånn som lag osv på high eller ultra quality, så hva i all verden er det som feiler dataen min? :(

Hadde satt stort pris for hjelp av dere datafrelste :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm kansje det er prossessoren som ikke passer så bra med resten av ditt system. Er det bare i dette spillet du opplever freeze eller CTD (crash to desktop)?

Men grafikkortene har jeg ingenting å si på. Spillet skal kunne kjøres med det oppsettet selv med Core 2 Duo.

Sjekk opp driverene, lydkkort driverene, ta gjerne en liten rensk i pc for støv. Viss ingenting av dette hjelper, prøv deretter å reinstall hele spillet :)

Er ikke fullblods PC tech freak så håper andre kan ha noen bedre forslag :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ok, dette skal jeg prøve.Det er bare dette spillet som fryser, har spilt utallige timer Fallout og andre typer spill. Disse har jeg ingen problem med. Men det er spill jeg har kjøpt, og skyrim er ikke kjøpt. (Av den enkle grunn at jeg skal teste om jeg liker det, før jeg bruker penger på det). Testingen går jo dårlig når det fryser hele tiden!

Endret av Lauritzen
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke akkurat det samme problemet. Hos meg bare lukket spillet seg helt tilfellig og det hjalp å velge mediun istedenfor high på shadow.

Er vel kanskje verd å prøve?

Edit:

Ser at du har lasta ned spillet.

Da ville jeg ikke bli sjokkert om du har slike problemer som du nevner. Hjelper kanskje å patche spillet (om det har kommet noen).

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...