Gå til innhold

Kjøpe iPhone på Finn.no

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger litt hjelp her.

Jeg skal kjøpe en iPhone 4S 64GB og trenger telefonen ULÅST. Jeg har sjekket en del priser på nett og bl.a finn og Apple.no

På Apple.no får man den for 6690 kr men fullt garanti i ett år.

- Hva slags garanti gjelder hvis man kjøper fra telenor.no eller telebutikken?

- Jeg fant denne annonsen i dag (publisert 04.11.2011 men endret 23 desember). Da jeg ringte han sa han at han hadde bestilt den fra telenor.no og at han hadde låst den opp, slik at den var uten binding. Han hadde en annen 4S og mente at denne var kjøpt til broren som ikke ville ha den. Jeg fikk avtalt en pris for 6250kr og skal kanskje møte han i morgen. Føles han trygg ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både på Apple.no / Telenor.no / Netcom.no osv. så er det 1 års garanti på iPhone. Dette er en garanti som Apple setter worldwide.

Men siden du kjøper den i Norge (Fra norsk forhandler) så har du 5 års reklamasjonsrett. Som vil si du kan få den reparert/byttet kostnadsfritt hvis det dukker opp en fabrikasjonsfeil som ikke er din skyld.

Hvis du skal møte han, og kjøpe den direkte av han bør det ikke være noe problem. Men husk på å aldri forhåndsbetal / Postoppkrav hvis du ikke kjenner personen.

6250,- kr må du nok regne meg å gi for en "litt" brukt iphone 4s 64gb. Det er såpass stort trykk og svært populære telefoner om dagen, så de holder seg bra i pris.

Lykke til!

Lenke til kommentar

6250,- kr må du nok regne meg å gi for en "litt" brukt iphone 4s 64gb. Det er såpass stort trykk og svært populære telefoner om dagen, så de holder seg bra i pris.

Joda, den er populær men det var en litt stiv pris. Jeg hadde heller kjøpt den fra Apple.no om jeg ikke fikk den brukte iPhonen for under 6 lapper. Trådstarter bør absolutt møte personen han skal kjøpe av, iPhone er en populær gave å tulle med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...