Gå til innhold

Skrive inn mobilkontakter i gmail e.l., synkronisere etterpå med mobil

Diskutant

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen mulighet for å skrive inn mobiltelefonkontakter i gmail, for så å synkronisere kontaktene til mobiltelefonen? Er så stress å skrive inn alle kontaktene på telefonen (må endre på nesten alle, kan forklare hvorfor på etterspørsel på PM) på nytt.

Så, det jeg kort fortalt ønsker er noe ala dette:

• Skrive inn mobilnr, navn (og evt. andre detaljer) i gmail (e.l.)
  • Kunne synkronisere de med min HTC Desire, og senere med telefonen jeg har neste gang jeg kjøper ny telefon
  • Ha backup av alle kontaktene på nettet
  • Kunne redigere og lagre alle kontaktene på nettet. (Går fortere å skrive på PC).

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Har funnet ut hvordan jeg kan lagre kontakter i gmail. Men hvordan synkroniseres disse med telefonen? Og hvordan kan kontakter jeg lagrer på telefonen bli synkronisert i min gmail-konto?

Dette skjedde automatisk på min nye telefon. Alle kontaktene på Gmail ble automatisk tilgjengelig straks jeg la inn kontoopplysningene på telefonen. Og de synkroniseres automatisk uansett hvor man gjør endringer.

Lenke til kommentar

Hmm.. det er spesielt, for når jeg legger inn kontakter på min ene gmailkonto (på telefonen), så blir det ikke oppdatert i gmail på nettet......

Det ser ut som om du har flere kontoer? Du må ha samme konto på nett som på telefon.

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...