ATLW Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 fikk meg en Logitech G700, og sitter nå her og prøver den ut i MW3. Problemet er dette.... Den er alt for responsiv når jeg beveger den, mens den er alt for treg i bevegelsene. Mus akselerasjon er av, og... Jeg vet bare ikke, jeg er fustrert, jeg vil at den skal fungere som G5 rett ut av esken uten SetPoint eller noe tull. Lenke til kommentar
Soppost Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hvis du ser de tre knappene ved venstreklikk, er forerste knapp til å stille opp sensitiviteten, midterste til å stille ned sensitiviteten og bakerste til å se batterinivå. Vet ikke om det var dette som var problemet ditt? Ellers er det jo alltids med en håndbok Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Nei... Denne musen sender jeg tilbake. Får prøve G500. Bare lukk tråden... Var meningsløst. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Nei... Denne musen sender jeg tilbake. Får prøve G500. Bare lukk tråden... Var meningsløst. Utrolig merkelig. Jeg opplever ingen av disse problemene du nevner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå