iPixels Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Hei! Jeg har skaffet meg battlefield 3 til pc. Jeg begynte å laste det ned. Men for å laste det ned trengte jeg origin. Og når jeg begynte å laste ned spillet fra origin så viser det jo ikke hvor lang tid det tar å laste det ned. Det viser heller ikke hvor langt jeg har lastet ned underveis. Så jeg har ventet en sånn rundt 30 timer, og nedlastingen er ennå ikke ferdig. Hva gjør jeg da? Og i koveret til spillet fulgte det med 2 cder. Hva er disk 2 til? Det eneste som viser til Battlefield 3 på origin er "klargjør". Men det går ikke an å trykke på den. Kan noen hjelpe meg? Endret 26. desember 2011 av NiGhtKing Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hvorfor laste det ned når du har CDer? Lenke til kommentar
iPixels Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Når jeg satt i cd-en begynte den automatisk en nedlasting av origin fordi det kom opp at jeg trengte det for innstalasjonen av Battlefield 3. Og da det ble ferdig lastet det ned automatisk VIA origin. Lenke til kommentar
iPixels Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Aha! Dette her var rart. Jeg prøvde å stoppe innstalasjonen og starte den igjen, og når jeg gjorde det begynte den å starte. Da viste det at den innstalerer også. Så da har det blitt funnet ut! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det kalles patch FYI. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå