cravenn Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei, Jeg har planer om å investere i en ny stasjonær PC i nær fremtid, og ser nå at Komplett Crazy Christmas Gamer er på tilbud. Bruksområdene mine er gaming (hovedsakelig CS:S, TF2 og BF2), musikklytting og studier. Jeg skal videre kjøpe med et kraftig lydkort. Det jeg lurer på er om maskinen er bra nok for nevnte bruksområder, om det er en god pris for produktet, og om det evt. er forbedringer som trengs for å unngå flaskehalser. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Makrell Jens Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Hvis du har budsjett til 1000 kr ekstra ville jeg helt klart gjort noen endringer for å gjøre pcen mer fremtidsrettet. Cpu SSD Strømforsyning Skjermkort Jeg mener i tillegg dette vil gi mye mer for pengene. Endret 26. desember 2011 av Makrell Jens 1 Lenke til kommentar
Makrell Jens Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Etter å ha sett nærmere på hovedkortet mener jeg du helt klart bør bytte til et annet p.g.a meget begrensede muligheter. Dette burde vel gjøre jobben: HK I bunn og grunn så er vel pakken "Komplett Crazy Christmas Gamer" etter min mening ikke noe jeg kan anbefale. Endret 26. desember 2011 av Makrell Jens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå