saproe Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har tenkt å kjøpe denne kontrollen til PC'en min for å spille Jeg kjøpte Cobalt som blir utgitt av Mojang, men fant ut at det å bruke tastatur til det ble litt tungvint + det kan bli digg å sette seg i en god stol og spille Just Cause. Men det jeg lurte på var om det følgte med en slags trådløs mottager med USB. Kan ikke finne noe info om det og håper man ikke må kjøpe dette i tilegg. Det enest som står på tillegsutstyr er 2x Batterier. Noen som har kjøpt denne og hvet noe om det? Takk for svar! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Ja det følger med en USB-mottager til PC. Kontrolleren er en helt vanlig Xbox 360-kontroller som kan brukes både på PC (med mottageren) og på Xbox som normalt. 1 Lenke til kommentar
saproe Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Det var billig for en helt ny kontroller! De pleier jo å koste langt borti mot 500 kroner enkelte steder. Når man da i tillegg får med PC-funksjonaliteten er det jo for godt til at jeg har råd til å la være å kjøpe en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå